Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение

    Така сега дилемата е дали датчика прави мизерий или не е активиран правилно.

    За сега мисля да го направя с 2 ключета през релетата с ток който минава през контакт за да не се забравят включени и да стане беля,или по добре е ако може да стане и с таймер но не се сещам как!

    За сега ще извадя двата кабела които подават сигнал(хем да не се връща ток към модула,а и да не ги режа) и на тяхно място ще подам 12 V през прекъсвач за да си ползвам цялата друга инсталация.Ако някои се сеща за друг вариант нека каже!!!
    Засега това от мен дано да съм бил полезен!!!
    Тестът не би трябвало да зависи от температурния датчик, но мисля че при това напрежение на акумулатора изобщо няма да тръгне.
    Тестът може ли да се прави на запален мотор?

    Ако ще правиш системата с ръчно управление, то поне направи така, че двете релета да могат да се включат само ако вентилаторът работи. В противен случай може да направиш големи поразии.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Тестът не би трябвало да зависи от температурния датчик, но мисля че при това напрежение на акумулатора изобщо няма да тръгне.
      Тестът може ли да се прави на запален мотор?

      Ако ще правиш системата с ръчно управление, то поне направи така, че двете релета да могат да се включат само ако вентилаторът работи. В противен случай може да направиш големи поразии.
      А какво е изискуемото напрежение на акумолатора за да тръгне и дали е възможно това да в проблема.
      Теста не тръгва и при съартиран мотор и пуснато парно. И къде е релето за вентилатора за да взема ток от там?
      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

      Comment


      • теста е принудителна команда, само да се чуе щракането на релетата а работата вече е функциониране със всичките му условия и ограничения
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • Тъй като тестът на релетата е свързан с включването макар и за кратко време на доста голям товар към акумулатора, е възможно той да не тръгва при неработещ мотор. Критерий за работещ мотор е напрежение на акумулатора над 13 V.

          Поради това, че напрежението на вентилатора се изменя от 12 до 0 V в зависимост от желаната скорост е трудно да се установи работата на вентилатора само с реле. За целта е необходим електронен ключ с някакъв праг на задействане, който да регистрира това дали вентилаторът работи.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
            Защо да не тръгне колко е минимума? и какво значи това че алтернатора е малък или акумолатора е слаб?

            13,9 е на ниски обороти според мен работи коректно,на първата снимка е само на контакт без да е стартиран мотора,и как мога да проветя колко ампера е алтернатора?

            със 75 апера съм!

            ---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:30 ----------



            Та доколкото разбрах да откача пин 7(да е свободен)и да прехвърля неговия сигнал към пин 9 това ли искаш да кажеш/.
            а пин 7 не е ли захтанващ за интерфейса?

            като чета двигателя на някоя друга модификация показва същото дали не е объркан модула и да го потърся на другите модели 147,ГТ?
            Не, при разкачен пин7 от буксата прехвърляш към кабелчето му или там където то се залавя на платката на интерфейса сигнала от пин 9 на буксата. Пин 7 на интерфейса е К-линията. Захранването e (+) от пин 16 и (-) на 4 и 5 пинове.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • Момци доколкото разбирам нашите каляски може би имат допълнително отопление на купето. Накратко как да проверя дали го имам и дали мога да го активирам? С ФЕС(мес) доколкото разбирам може да се тества ако се прехвърли пин7 на кабела към пин9 на обд-буксата на колата, но трябва ли да се правят други манипулации? Другото дразнещо нещо е че сутрин като запаля, след 2-4 мин се пуска само парното долу в краката със сила на вентилатора почти докрая.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Момци доколкото разбирам нашите каляски може би имат допълнително отопление на купето. Накратко как да проверя дали го имам и дали мога да го активирам? С ФЕС(мес) доколкото разбирам може да се тества ако се прехвърли пин7 на кабела към пин9 на обд-буксата на колата, но трябва ли да се правят други манипулации? Другото дразнещо нещо е че сутрин като запаля, след 2-4 мин се пуска само парното долу в краката със сила на вентилатора почти докрая.
                Колега прочети темата от начало и ще разбереш какво да правиш,доколкото до силата на вентилатпра при всички е така,просто си го мести на стъклото и намали силата на дугане или на ауто и чакаш докато загрее 10 мин за да тръгне вентилатора,изключително бавно загряват тези дизели!
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • Темата я прочетох отгоре отгоре, нещата ми се поизясниха. Оставя да закача ФЕСа да видя за какво става дума. Това с автоматичното пускане предполагам е опция, но не е чак толкова фрапиращо и ще се занимавам с него когато имам време.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • Не е опция колега, или работи или не. Лошото е че всъщност до сега никой тук не е казал "Аз имам 156 ца. Системата функционира и беше пусната по едикой си конкретен начин".
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • В събота аз ще я активирам по МОЯси начин и ще ви кажа как точно B-)
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • Click image for larger version

Name:	alfa 1.jpg
Views:	1
Size:	65.8 Килобайта
ID:	2340912
                        Click image for larger version

Name:	alfa 2.jpg
Views:	1
Size:	85.8 Килобайта
ID:	2340913
                        Click image for larger version

Name:	alfa 3.jpg
Views:	1
Size:	73.3 Килобайта
ID:	2340914

                        Уважаеми колеги,

                        Позволих си да ви използвам снимките за малко поясние към тези, които са с 2.0 JTS. Както се вижда на всички снимки, мистичното създание наречено HEATER MATRIX,ADDITIONAL HEATER,ПЕЧКА и тнт. присъства във всяка една от снимките, даже в най-долната леко се е показал навън.
                        За жалост след много ровичкане, търсене, гледане и молене, изключително лесно беше да се провери дали моята каруца го има това - И ТЯ ГО НЯМА!

                        Ако си заврем главите в мястото за крака на пасажера и погледнем към централната конзола, би трябвало да се види това създание. При мен, има само учертания, където би трябвало да е. Има си ги гнездата за болтовете, ясно се различава формата на дупка за този реотан, който трябва да бъде наврян там от братята 'талянци във фабриката, НО изрязана дупка НЯМА, реотан НЯМА, и нерви вече НЯМАМ.

                        Така че, може да стигнем до няколко извода:
                        1. 2.0 JTS няма такова животно
                        2. Щом има мерак има и решение - съдейки по цялата тема до сега, има възможност да се сложи това животно в 2.0 JTS
                        3. Бавно загряват тия каруци в студовете.
                        Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                        Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                        Comment


                        • Не само при JTS а в никоя бензинова модификация няма допълнителен подгрев, доколкото знам.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • И при моята каруця хем е JTD е като на колегата спокс. Само очертания и нищо конкретно!
                            Mercedes S320 W220
                            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                            Comment


                            • При мен като гледам има заложени фабрични заготовки за питата, но явно на жабаря му са се досвидяли еврата като я е купувал. Довечера ще поровя с Фес да видя.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                При мен като гледам има заложени фабрични заготовки за питата, но явно на жабаря му са се досвидяли еврата като я е купувал. Довечера ще поровя с Фес да видя.
                                Ми топло му е било на гъзо и е решил, че не му трябва. Търси от някоя "германка" или нещо по на север.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X